Profesjonalna obsługa informatyczna firm.

Ciągłość działania infrastruktury informatycznej jest w dzisiejszych czasach kluczowa w prowadzeniu biznesu. Gwarantujemy wsparcie informatyczne na najwyższym poziomie. W razie wystąpienia problemu technicznego wystarczy jeden telefon lub e-mail do serwisanta aby rozpocząć rozwiązywanie problemu. Serwisant rozwiąże problem przez narzędzie do obsługi zdalnej lub zarejestruje i przekaże sprawę do załatwienia na miejscu u Klienta.

outsourcing

Korzyści wynikające ze stałej opieki informatycznej:

money
  • Niższy koszt prowadzenia obsługi systemu informatycznego

  • Oferta dopasowana do indywidualnych potrzeb firmy

  • Monitoring infrastruktury i usług

  • Zarządzanie bezpieczeństwem

  • Aktualizacje oprogramowania

  • Profilaktyka antywirusowa

  • Monitoring sieci

  • Archiwizacja - regularne tworzenie kopii zapasowych i archiwizacja baz danych (backup)

  • Wirtualizacja - migracja systemów serwerowych oraz stacji roboczych do środowiska wirtualnego

  • Uruchamianie wirtualnych pulpitów na zwykłych komputerach, bez konieczności inwestycji w rozwiązania serwerowe

  • Instalacja i wdrażanie wszelkiego rodzaju oprogramowania wykorzystywanego w firmie (od edytora tekstu po zintegrowany system wspomagający zarządzanie)

  • Tworzenie i administracja sieciami VPN (wirtualne sieci prywatne)

  • Usuwanie awarii / profilaktyka

  • Instalacja sieci komputerowych

  • Instalacja dostępu do Internetu

  • Instalacja i konfiguracja urządzeń firewall

  • Instalacja i konfiguracja systemów / central telefonicznych

  • Budowa sieci strukturalnych

  • Modernizacje i pomiary sieci

  • Dostawy i instalacja wyposażenia / switchów, rotuerów, mostów

repair
support
  • Kompleksowa opieka informatyczna (również zakup oraz dostarczenie nowego sprzętu, serwerów, oprogramowania)

  • Współpraca i doradztwo przy rozmowach z innymi dostawcami usług informatycznych

  • Analizę potrzeb informatycznych firmy (stałe czuwanie nad potrzebami modernizacji, uzupełniania, czy rozbudowy istniejącej infrastruktury informatycznej)

  • Kompleksowe zarządzanie infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstwa

  • Audyt informatyczny w tym audyt legalności oprogramowania

  • Pomoc w bieżącym dostępie do najnowszych rozwiązań technologicznych

  • Zarządzanie stroną WWW firmy, pomoc w zakresie usług hostingowych

  • Zarządzanie usługami poczty elektronicznej

  • Szybka reakcja na zgłoszoną awarię – zdalny support

  • Helpdesk na telefon

Korzyści płynące z outsourcingu IT

  • Gwarancja bezpieczeństwa i większej stabilności usług IT poprzez zapewnienie stałych (bez przerw na urlop lub chorobę administratora IT), najwyższej jakości profesjonalnych usług informatycznych w oparciu o długoletnie doświadczenia firmy;

  • Możliwość uzgodnienia terminu naprawy, również poza godzinami Państwa pracy;

  • Rozliczenia na podstawie rzeczywistego czasu pracy specjalistów, liczonego za roboczogodzinę, lub ryczałtem wg podpisanej umowy serwisowej;

  • Dostęp do sprzętu komputerowego w konkurencyjnych cenach dzięki licznym programom partnerskim zawartym przez nas z dystrybutorami sprzętu;

  • Rozliczenie na podstawie comiesięcznej faktury VAT