Profesjonalna obsługa informatyczna firm.
Ciągłość działania infrastruktury informatycznej jest w dzisiejszych czasach kluczowa w prowadzeniu biznesu. Gwarantujemy wsparcie informatyczne na najwyższym poziomie. W razie wystąpienia problemu technicznego wystarczy jeden telefon lub e-mail do serwisanta aby rozpocząć rozwiązywanie problemu. Serwisant rozwiąże problem przez narzędzie do obsługi zdalnej lub zarejestruje i przekaże sprawę do załatwienia na miejscu u Klienta.
Korzyści wynikające ze stałej opieki informatycznej:
Niższy koszt prowadzenia obsługi systemu informatycznego
Oferta dopasowana do indywidualnych potrzeb firmy
Monitoring infrastruktury i usług
Zarządzanie bezpieczeństwem
Aktualizacje oprogramowania
Profilaktyka antywirusowa
Monitoring sieci
Archiwizacja - regularne tworzenie kopii zapasowych i archiwizacja baz danych (backup)
Wirtualizacja - migracja systemów serwerowych oraz stacji roboczych do środowiska wirtualnego
Uruchamianie wirtualnych pulpitów na zwykłych komputerach, bez konieczności inwestycji w rozwiązania serwerowe
Instalacja i wdrażanie wszelkiego rodzaju oprogramowania wykorzystywanego w firmie (od edytora tekstu po zintegrowany system wspomagający zarządzanie)
Tworzenie i administracja sieciami VPN (wirtualne sieci prywatne)
Usuwanie awarii / profilaktyka
Instalacja sieci komputerowych
Instalacja dostępu do Internetu
Instalacja i konfiguracja urządzeń firewall
Instalacja i konfiguracja systemów / central telefonicznych
Budowa sieci strukturalnych
Modernizacje i pomiary sieci
Dostawy i instalacja wyposażenia / switchów, rotuerów, mostów
Kompleksowa opieka informatyczna (również zakup oraz dostarczenie nowego sprzętu, serwerów, oprogramowania)
Współpraca i doradztwo przy rozmowach z innymi dostawcami usług informatycznych
Analizę potrzeb informatycznych firmy (stałe czuwanie nad potrzebami modernizacji, uzupełniania, czy rozbudowy istniejącej infrastruktury informatycznej)
Kompleksowe zarządzanie infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstwa
Audyt informatyczny w tym audyt legalności oprogramowania
Pomoc w bieżącym dostępie do najnowszych rozwiązań technologicznych
Zarządzanie stroną WWW firmy, pomoc w zakresie usług hostingowych
Zarządzanie usługami poczty elektronicznej
Szybka reakcja na zgłoszoną awarię – zdalny support
Helpdesk na telefon
Korzyści płynące z outsourcingu IT
Gwarancja bezpieczeństwa i większej stabilności usług IT poprzez zapewnienie stałych (bez przerw na urlop lub chorobę administratora IT), najwyższej jakości profesjonalnych usług informatycznych w oparciu o długoletnie doświadczenia firmy;
Możliwość uzgodnienia terminu naprawy, również poza godzinami Państwa pracy;
Rozliczenia na podstawie rzeczywistego czasu pracy specjalistów, liczonego za roboczogodzinę, lub ryczałtem wg podpisanej umowy serwisowej;
Dostęp do sprzętu komputerowego w konkurencyjnych cenach dzięki licznym programom partnerskim zawartym przez nas z dystrybutorami sprzętu;
Rozliczenie na podstawie comiesięcznej faktury VAT